wtorek, 18 marca 2014

Sposób na wprowadzenie zmian w życiu?

Kiedyś czytałam mnóstwo rzeczy dotyczących motywacji, produktywności czy ogólnie NLP. Do dziś zdarza się mi wracać do niektórych artykułów. 
Ale niestety muszę przyznać że... nigdy nie wykorzystałam przeczytanych rad w praktyce. Zawsze miałam słomiany zapał i myślałam, że tak już po prostu mam. Jednak ostatnio przemyślałam sprawę i stwierdziłam, że może jednak nie jest ze mną tak źle. W końcu od roku biegam regularnie, zaczęłam czytać więcej książek (co było moim celem na rok 2013) i  już jakiś czas doskonalę język. To wszystko bardzo fajnie, ale...

Mogę (i chcę) więcej!


Pod koniec zeszłego roku trafiłam na prezentację Matta Cuttsa "Try something new for 30 days" (polecam! film poniżej). Mówi w niej o wyznaczaniu 30 dniowych wyzwań. Kiedy oglądałam ten filmik w mojej pamięci pojawiło się stwierdzenie, że wyrobienie nowego nawyku trwa 21 dni (co nie jest do końca prawdą, okres czasu zależy od trudności nowej czynności). Dzięki małym krokom można zmienić wiele rzeczy.


Przy spisywaniu postanowień na rok 2014 zapisałam kilka celi miesięczny, część z nich już zrealizowałam, ale o tym kiedy indziej.Teraz zastanowię się nad tym co chcę wprowadzić w życie.

Pozdrawiam!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

tekst alternatywny